Kerkdiensten komende periode

De kerkenraad heeft besloten om met ingang van 6 juni te starten met kerkdiensten in Boven-Leeuwen en Wamel, de kerk in Dreumel is helaas te klein om voldoende afstand te bewaren.

Voor de diensten dient u zich vooraf aan te melden bij Wim Backer, per email wim.backer@pg-westmaasenwaal.nl of telefonisch nr. 0487 593143 tot uiterlijk zaterdag 22:00 uur. Er kunnen maar een beperkt aantal mensen in de kerk dus meld u op tijd aan, want vol is vol.

Tijdens de diensten is er geen samenzang, ook is er geen koffiedrinken na de dienst.

Voor de kinderen is er tijdens deze diensten oppas en kindernevendienst. De kinderen gaan bij binnenkomst direct naar hun eigen ruimte en blijven de hele dienst bij elkaar.