Kindernevendienst

Iedere week wordt er tijdens een gedeelte van de kerkdienst in de kerken van Wamel en Boven-Leeuwen voor de basisschoolkinderen een kindernevendienst gehouden. In hun eigen ruimte en op hun eigen niveau horen de kinderen verhalen uit de Bijbel en wordt er getekend, geknutseld of een spel gespeeld, dat aansluit bij deze verhalen. We volgen daarvoor ‘Kind op Zondag‘.

Tijdens bijzondere periodes, zoals de Veertigdagentijd en Advent, volgen we meestal projecten, die landelijk of regionaal geïnitieerd worden. Met Palmpasen maken we met z’n allen een palmpasenstok. Ook vieren we ieder jaar een kinderkerstfeest. En natuurlijk sluiten we het jaar altijd af met een gezellig, recreatief dagje.

Oppasdienst

Tijdens de kerkdiensten is er ook een oppasdienst voor de kinderen t/m 4 jaar. Vaak is deze in dezelfde ruimte als de kindernevendienst. Ook de kleintjes krijgen zo wat mee van de verhalen die verteld worden.

Yvonne Stuiver

yvonne.stuiver@pg-westmaasenwaal.nl