Digitaal collecteren

In onze kerk is het mogelijk om met de collecte-app Givt deel te kunnen nemen aan de collecte met een smartphone.

Regelmatig horen we dat kerkgangers moeilijk aan kleingeld voor de collectes kunnen komen. Om toch anoniem aan de collectes te kunnen delen heeft het college gekozen voor de app van Givt.

De werking is vrij eenvoudig. Download de gratis Givt-app in de App Store of Google Play.

Registreer jezelf als gebruiker door je gegevens eenmalig in te vullen.

Kies het bedrag dat je voor elke collecte apart wilt geven. Tijdens de collecte houd je vervolgens je telefoon eenmalig bij de eerste collectezak. Met de automatische incasso wordt de gift door Slimpay geïncasseerd en naar de rekening van de kerk overgemaakt.

Tip: Knip de code uit en plak deze in het liedboek, dan hebt u de code altijd bij de hand.