CreaClub

In september 2018 is de CreaClub van start gegaan. Acht dames zijn onder het genot van een kopje / thee creatief bezig geweest, met allemaal verschillende handwerk projecten. Het is niet alleen breien en haken wat er gedaan wordt, maar ook andere creatieve dingen. Zo werden er door een aantal vrouwen prachtige tafelkransen gemaakt met sierappeltjes. Ook had iemand een kerstboom gemaakt van een oud boek en ze liet zien hoe je dit kunt maken.

Kom gerust een keer langs, of u nu man of vrouw bent, of het is om te handwerken en creatief bezig te zijn of zomaar voor een praatje en een kop koffie of thee. Brengt u uw eigen handwerkproject mee, haken, breien, borduren, naaien, bible journaling, kaarten maken, quilten, of wat uw hobby ook is. Er kunnen natuurlijk ook handwerktips en ideeën worden gedeeld. En misschien vindt u het lastig om een knoopje aan te naaien? Er is altijd wel iemand die dat voor u wil doen! We inspireren en leren van elkaar, en helpen elkaar.

De CreaClub is elke derde woensdagochtend van de maand, van 10:00 tot 12:00 in de benedenzaal van de kerk van Wamel. Een bijdrage van 50 cent voor koffie/thee/koek wordt op prijs gesteld.

Aanmelden: niet nodig

Protestantse Kerk