Startzondag 8 september

Zondag 8 september is de startzondag in de kerk in Wamel.

We beginnen deze zondag om 10.00 uur met een kop koffie en een kerkdienst. Na de dienst is er net als altijd gelegenheid voor een gezellig samenzijn, ook weer onder het genot van een kop koffie/thee.

Het landelijk thema voor de startzondag en het komende seizoen is:  Als nieuw! Leven in het licht van Gods koninkrijk.

Centraal bij dit jaarthema staat de gelijkenis ‘De werkers in de wijngaard’.

Het werk in de wijngaard van de kerk willen wij  tijdens het (verlengd) samenzijn eens extra onder de aandacht brengen tijdens deze startzondag. Er gebeurt veel in onze gemeente aan vrijwilligerswerk, voor- en achter de schermen.

Veel wat er gedaan wordt, zal best bekend zijn, maar toch. Wie weet denkt iemand: “O, hier heb ik nooit bij stil gestaan” of: “Dit zou wel een taak voor mij kunnen zijn, voor nu of in de toekomst”.

We sluiten deze startzondag af met een lunch, maar hiervoor vragen we u om zelf per persoon een 1-persoons lunch mee te brengen. Deze lunchpakketjes zullen we met elkaar delen en zullen worden aangevuld met soep en gehaktballetjes.

De startzondag zal ongeveer tot 14.00 uur duren.

In verband met de lunch weten we graag hoeveel mensen we ongeveer kunnen verwachten. U kunt zich tot 31 augustus opgeven bij Yvonne Stuiver via: yvonne.stuiver@pg-westmaasenwaal.nl