Voorlopig geen kerkdiensten

In navolging van de berichtgeving van de overheid en nadat afgelopen week bekend werd dat de tweede golf van het coronavirus even erg is als de eerste heeft de kerkenraad besloten op dezelfde wijze te handelen als in het voorjaar.

Wat inhoud dat er met ingang van zondag 8 november geen ‘live’ kerkdiensten meer worden gehouden. Dit zal in ieder geval zo blijven tot en met juni 2021.

Iedere week wordt er via de zondagsbrief wel een YouTube opname rondgestuurd van een korte kerkdienst, die opgenomen wordt in de kerk in Dreumel. Deze opname zal ook op de website te vinden zijn. (onder actueel – zondagsbrief)

Overzicht online diensten

Als u daar behoefte aan heeft kunt u altijd contact op nemen met ds. Laseur voor een gesprek.
Mocht u hulp nodig hebben, wat betreft boodschappen doen of als wij iets anders voor u kunnen beteken dan kunt u contact opnemen met één van de contactpersonen of met de scriba via het contactformulier op deze site.